пятница, 16 ноября 2012 г.

ИТК №57, ст.надзиратель Алла Олеговна

Другий тиждень практики закінчився. Я навіть не змогла написати "нарешті він закінчився"- а це явна ознака того, що я втрачаю розум. Скаржитися нема на що: вчителі професійні та незлі, а мій 5А, який спочатку здавався мені табором тарганів, виявився звичайним комплектом дітей. В мене навіть вже є улюблений учень в групі - він товстий і дуже милий, і хоча вчителі називають його тупим тормозом, я від своїх симпатій не відмовлюсь.

Перший урок української мови був у понеділок. Перші 15 хвилин діти дивилися на мене як на зебру, яка раптом опинилася у них в класі і проповідує любов до всього українського. Зебра не звертала уваги на іхню бурхливу невихованість, і продовжувала відкривати черепні коробки, намагаючись вкласти туди знання.

Наступна наша зустріч мене дуже здивувала, вони всі мене впізнали і навіть зраділи мені. Нажаль, взаємністю я їм відповісти не змогла, адже мені не давала спокою думка про те, що вони вночі солодко спали, поки я робила їм тисячу і одну цікаву картку. Але усміхалась я старанно, бо знала - реванш відбудеться. Контрольна.

Взгагалі то з ними навіть цікаво, вони не втомлюються обстрілювати мене каверзними питаннями, на які мені доводиться шукати відповіді. Це не я ії тестую, а вони мене. Всім хочеться відкусити шматочок від свіжого м'яса-молодого вчителя. Всім, крім мого товстенького фаворита, звісно - йому нема коли: він або спить або жре - на цьому його корисне існування в стінах школи закінчується.

Перефразовуючи В.І. Леніна хочу сказати, що весь час хочеться їсти, спати та померти  вчити, вчити і ще раз вчити. Це маніакальне бажання, від якого страждають вже навіть друзі та батьки. Вони з мене сміються та обзивають вчителькою, коли я розповідаю їм щось про школу та своїх дітей. А я поправляю вигадані окуляри і біжу перевіряти зошити.

3 комментария:

  1. Не все так погано у нашому домі...
    Злегка хвилююся, чи зможемо на кінець 6 тижня повернути вас, пані вчителько, а стіни альма-матер))
    А якщо серйозно, то хотілося б прочитати і про сам урок, побачити хоча б якісь висновки.

    ОтветитьУдалить
  2. Вашу рефлексію хотілося б бачити щодня. Не забувайте про її методичний аспект. Що ж до психолого-педагогічних вражень, то сподіваємось,ви все ж таки не будете виділяти фаворитів, а допоможете дитині розкритися хоч трішки, щоб змінити думку про неї. І дуже хочеться вірити, "означення", використані вчителям, ніколи не будуть повторюватися.
    Чекаємо ваших конспектів уроків.

    ОтветитьУдалить
  3. Ларисо Вікторівно, мене неможна кудись віддати назовсім. Я все одно буду повертатися)

    Ірино Миколаївно, мені цей хлопчик насправді сподобався, а не як ви подумали. Він новенький, мабуть трохи запущений, але він тягне руку, намагається відповідати та щось робити на уроках. Я навпаки приділяю йому на уроці більше часу, ніж комусь іншому, тому що він потребує підвищеної уваги, додаткових пояснень. Так що можу Вас запевнити, що з мого боку таких означень не було і не буде точно.

    ОтветитьУдалить